Reklamacja z last minute

Reklamacja z last minute

To, że wyjazd z last minute jest tani, nie znaczy, że ma być zorganizowany na niskim poziomie. Mamy prawo być niezadowoleni z pobytu na wczasach last minute, tak samo jak mamy prawo być niezadowoleni, kiedy opłaciliśmy cały pakiet. Jeśli wycieczka nie zgadzała się z ta, którą przedstawiało nam biuro podróży, mamy prawo złożyć reklamacje. Oczywiście, przed wylotem warto samemu wszystkiego dopilnować. Zobaczyć, jak wygląda hotel, który jest zapowiedziany, jako ten, w którym będziemy mieszkać, czy do plaży jest wystarczająco blisko. Niekiedy cena wycieczki jest niska, ponieważ nie ma wszystkich wygód, na które liczymy wykupując podróż. Reklamacja jest odpowiednim wyjściem, dla niezadowolonych. Najczęściej reklamują wycieczki osoby, które lecąc z last minute zostały pozbawione części przywilejów i atrakcji i na miejscu dowiedziały się, że jeśli chcą korzystać z dodatkowych atrakcji to musza także dodatkowo zapłacić. Nie jest to dla nich korzystne, więc mają jak największe prawo do tego, aby daną wycieczkę zareklamować. Jeśli mamy dopłacać coś do pakietu, który wykupiliśmy z last minute, musimy być o tym poinformowani przed podpisaniem umowy, a nie na miejscu lub po jej podpisana w biurze podróży.